Zwroty i reklamacje

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z ustawą z dnia Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Aptekę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia (pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres apteka@grupadn.pl).

Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie towarów wraz z dowodem zakupu przed jego upływem.

Apteka zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracane towary, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania odsyłanych produktów do Apteki lub dostarczenia przez kupującego dowodu ich przesłania do Apteki.

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
Apteka Dary Natury
ul. Szafera 10
92-306 Łódź

Konsumentowi zgodnie z art 38 ustawy o prawach konsumentów nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego.


REKLAMACJE TOWARÓW

Przed odbiorem przesyłki Kupujący ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan zabezpieczeń paczki. Jeżeli występują jakiekolwiek uszkodzenia paczki, prosimy jej nie przyjmować. W takim przypadku zostanie ona natychmiast zwrócona do apteki w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów. Należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się z apteką.

W przypadku niezgodności towaru z umową Kupujący powinien zgłosić Aptece reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: apteka@grupadn.pl lub pisemnie na adres:
Apteka Dary Natury
ul. Szafera 10
92-306 Łódź

Reklamowane towary należy dostarczyć do Apteki, a do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz pisemną informację o przyczynie reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Aptekę przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli będzie to już niemożliwe Apteka zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru Apteka internetowa zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

Formularz odstąpienia od umowy - Pobierz

Protokół reklamacyjny -Pobierz

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl