Wysyłka i zwroty

Wszystkie produkty zakupione w aptece internetowej www.aptekadarynatury.pl dostarczane są za pośrednictwem firmy InPost, DHL oraz Poczty Polskiej.

 

Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względu na konieczność zapewnienia odpowiednich warunków jakościowych, produkty lecznicze nie są dostarczane za pośrednictwem listów Poczty Polskiej S.A. oraz InPost Paczkomaty Sp. z o.o. 

 

Standardowo przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu miejsca pracy.

 

Termin otrzymania paczki = czas przygotowania zamówienia + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Czas realizacji zamówienia zależny jest od klasy dostępności zamówionego produktu. W przypadku kilku produktów czas realizacji całego zamówienia uzależniony jest od produktu z najdłuższą klasą dostępności.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby złożone zamówienie zostało przygotowane jak najszybciej (zazwyczaj czas ten wynosi 1-3 dni robocze). W przypadku opóźnienia wysyłki niezwłocznie poinformujemy Państwa telefonicznie lub drogą mailową o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.

 

Koszt przesyłki ponosi Kupujący wg poniższych tabel

 

 Wartość zamówienia  Kurier DHL   Pocztex Kurier 48
 przedpłata  pobranie  przedpłata  pobranie
 0 - 299,99 zł  13,99 zł 15,99 zł   12,99 zł  14,99 zł
 powyżej 300 zł  GRATIS  GRATIS  GRATIS  GRATIS

 

 Sposób dostawy Koszty dostawy 
 Paczkomaty  11,99 zł
Odbiór osobisty w placówce Poczty Polskiej  6,99 zł

 

 

ODBIÓR OSOBISTY

 

 W przypadku odbioru osobistego klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy. Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Aptece Dary Natury, ul. Grota Roweckiego 4, 93-217 w Łodzi, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godz. 8.00 – 15.00. O możliwości odbioru paczki Klient zostanie poinformowany drogą mailową. Odbiór osobisty w aptece jest możliwy po okazaniu dokumentu tożsamości przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną.

     

 

Kontakt telefoniczny: 42 203 23 55, 571 208 708

Kontakt mailowy: apteka@grupadn.pl

 

 

 FORMY PŁATNOŚCI

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat.
  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

 

System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:

  • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
  • inne - Płacę gotówką z Unikasą, Wydrukuj i Zapłać.

 

Dane do przelewu:

Topfarm
ul. Łagiewnicka 118 B
91-471 Łódź

Numer konta: 60 1050 1461 1000 0092 0962 6986 - ING

 

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Zgodnie z ustawą z dnia Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Aptekę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia (pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres apteka@grupadn.pl).

Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie towarów wraz z dowodem zakupu przed jego upływem.

Apteka zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracane towary, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Apteka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania odsyłanych produktów do Apteki lub dostarczenia przez kupującego dowodu ich przesłania do Apteki.

Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:
Apteka Dary Natury
ul. Grota Roweckiego 4
93-217 Łódź

Konsumentowi zgodnie z art 38 ustawy o prawach konsumentów nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego.

 


REKLAMACJE TOWARÓW

 

Przed odbiorem przesyłki Kupujący ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan zabezpieczeń paczki. Jeżeli występują jakiekolwiek uszkodzenia paczki, prosimy jej nie przyjmować. W takim przypadku zostanie ona natychmiast zwrócona do apteki w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów. Należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się z apteką.

W przypadku niezgodności towaru z umową Kupujący powinien zgłosić Aptece reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: apteka@grupadn.pl lub pisemnie na adres:
Apteka Dary Natury
ul. Grota Roweckiego 4
93-217 Łódź

Reklamowane towary należy dostarczyć do Apteki, a do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz pisemną informację o przyczynie reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Aptekę przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli będzie to już niemożliwe Apteka zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru Apteka internetowa zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

Formularz odstąpienia od umowy - Pobierz

Protokół reklamacyjny - Pobierz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl